Saturday 19 July 2014

Inovasi Plan Prabayar Terkini ONEXOX


Mari Bercerita simkad ONEXOX

Promosi panggilan 5 sen untuk call kurang dari 10 saat. Contohnya gini laa, "Hello bro! ko kat mane?''. - "Hello aku kat meja tengah ni." Off call. Tak sampai 5 saat pon kan?
Kalau nak banding dengan telco lain, call macam tu dah kena caj satu blok panggilan 1 minit atau lebih kurang 10sen ~35sen. 

Kebanyakan telefon budak-budak sekarang canggih manggis semua kan, mesti la kena ada internet nak main whatssap, telegram, instagram. ONEXOX ni guna line CELCOM, jadi pasal liputan tu tak payah pening kepala. Nak cerita harga je ni, katanya murah kan. Kalau kita heavy user, setiap minit upload gambar, tengok video, whatssap tu jangan cerita la penuh dengan group masing-masing so elok guna pakej RM30 untuk 1.5GB/30 hari. Kalau yang jenis main whatssap pon baca orang pos je, buka FB tengok newsfeed je kiranya pengguna ringan la kan. Nak ringan-ringan elok beli pakej RM18 untuk 500mb/30 hari. Lagi jimat dan puas hati dengan harga dan servis yang kita dapat. 

Nombor telefon kita penting, kalau malas dah nak tambah telefon pakai nombor lain boleh kekalkan nombor sedia anda. Lepas tu siap dapat bonus lagi lanjutan tempoh sah kredit sampai 28 bulan. Kemudian dapat lagi 150 sms percuma selama 12 bulan untuk ke rangkaian sama. Jadi ajaklah mak, ayah, adik, kakak, semua kenalan rapat berpindah ke telco ONEXOX. Bila dah ajak tu kita dapat lagi bonus memperkenalkan sebanyak 5% setiap kali diaorang topup. Gerenti puas hati dengan pelbagai bonus dan duit topup pon jimat. Memang terbaik.  Nak tengok cara penjimatan boleh tengok gambar kat bawah. 




Cara yang paling senang nak berjimat, topup RM 50, semua tu akan masuk akaun dedikasi. Semua call rate sangat murah, sms pon murah. Cukuplah untuk dua bulan topup banyak tu. Lepas tu transfer RM 18 ke akaun utama untuk melanggan internet. Bulan seterusnya transfer lagi RM18 untuk langgan internet Jimat kan RM 50 untuk dua bulan. Lepas tu nombor yang selalu kita hubungi kita tambah sebagai Friends and Family. Tu dia rate call 6 sen je 30 saat dan sms 2 sen. Bergayut la puas-puas still murah lagi! 


Kalau nak bayar lebih pilih la telco lain. Kalau nak puas hati, guna lah ONEXOX. Hidup biar puas. Pilih untuk kekalkan nombor atau cari nombor lain. Mari berjimat dengan ONEXOX. Tahun 2014 tahun berjimat. Hubungi/whatssap 0194520182 untuk tempahan simkad ONEXOX dan untuk pegguna FB boleh like Komuniti-Sebar-Perniagaan-KSP-Page

Bercerita pasal harga simkad standard dia RM 10 untuk sekeping. Untuk kawasan yang jauh dari Shah Alam boleh pos tambah lagi RM5. Untuk pendaftaran sediakan 

1. Nama penuh 
2. No IC
3. Alamat surat menyurat
4. No telefon yang dipilih atau no asal yang nak di MNP
5. Nama telco asal (untuk MNP sahaja)

Hubungi 0194520182 untuk sebarang pertanyaan. Prefer whatssap. :)




0 comments:

Post a Comment